گزارش العالم از آزادسازی تپه راهبردی درسوریه+ویدئو
 
 
 
     
 
 
 
مقاومت اسلامی لبنان، پس از درگیری های شدید با تروریست های جبهه النصره، تپه راهبردی "طلعه موسی" را که مُشرف به منطقه القلمون سوریه است، آزاد کرد.

خبرنگار شبکه العالم مستقر در مرز لبنان با سوریه با اعلام این خبر افزود: با آزادی تپه راهبردی "طلعه موسی" و موفقیت های ارتش سوریه، جبهه مرزی لبنان و سوریه به عرصه تار و مار تروریست های النصره تبدیل شد تا جایی که ناچار شدند در طی چند روز، به نقاط دور دست مرز دو کشور عقب نشینی کنند.

برپایه این گزارش، در این عملیات مساحتی معادل 40 کیلومتر مربع از اراضی لبنان آزاد شد و پس از آن نیز بخشی از رأس المعره و بلندی های الجشع از کنترل تروریستها خارج گردید.

این پیروزی های مقاومت لبنان، با پیروزی های ارتش سوریه در آن سوی مرزها همراه و به برقراری امنیت در چندین کیلومتر از مرزهای دو کشور منجر شد.

"جمال زغیب" پزشکی از ساکنان منطقه یونین، روز پنج شنبه به شبکه العالم گفت: آن ها ضعیف بودند. آنها مانند ببرهای کاغذی در اینجا مسلط بودند و در میان مردم، ترس و وحشت ایجاد کرده بودند. فیلم کشتار و سر بریدن پخش می کردند و با فریبکاری های رسانه ای، رعب و وحشت در دل مردم می انداختند اما ارتش سوریه و مقاومت لبنان، باکی از این گونه مسائل ندارند و پس از حمله به جبهه النصره، آن ها به سرعت از هم پاشیدند.

عناصر تروریست النصره، پس از شکست، به سمت تپه های منطقه مرزی عرسال گریختند. حضور ده ها تن از این تروریست ها در این منطقه، به مثابۀ بمب ساعتی برای لبنان بود اما مقاومت لبنان باکی از این تروریست ها ندارد و مردم این منطقه به مقاومت اعتماد دارند.

"المختار فرحان الاطرش" از ساکنان منطقه عرسال به شبکه العالم گفت: ما کاملا آسوده خاطریم و مشکلی نداریم، اما روزی که تروریست ها از اینجا بروند، خیالمان کاملا راحت خواهد شد و امنیت، بیش از پیش برقرار خواهد شد. در حال حاضر خدا را شکر با توجه به قدرت مقاومت و پایمردی جوانان، از هیچ چیز ترسی نداریم.

اما عملیات پاکسازی عناصر تروریست، هنوز به پایان نرسیده است و درگیری ها به جبهه وادی الفتله در تپه های منطقه عرسال و تپه های منطقه القاع منتقل شده است و به نظر نمی رسد که تا پاکسازی کامل این مناطق از تروریست ها، عملیات متوقف شود

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار روز

تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | 15:29 | نویسنده : ع. مقدم |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب قالب وبلاگ
  • وب استاندارد
  • وب علی شش
  • وب مقاله عکس