فیلمی از جنایت تروریست ها در یک روستای سوریه
   
برای دانلود فیلم روی نوشته بالا کلیگ راست بکنید و گزینه ی save target as... را راانتخاب کنید
     
تروريست هاي سوريه
 
العالم - خبرنگار العالم در گزارشی گفت تروریست ها جنایت تازه ای علیه اهالی روستای خطاب در حومه شمال غرب شهر حماه سوریه مرتکب شد ند و 14 نفر را که در میان آنها زنان و کودکان نیز هستند به قتل رساندند.

منابع پزشکی حماه به خبرنگار العالم گفتند که تروریست های مسلح قربانیان را که 7 زن و یک کودک نیز درمیان آنها هستند سر بریده، بدنهایشان را مثله کردند و بر روی بدن آنها آثار بد رفتاری و ضربه به گردن و سایر اعضاء وجود دارد.

ریاض صقر، نویسنده سوری و تحلیلگر مسائل سیاسی روز پنجشنبه به شبکه العالم گفت این جنایت تکمیل کننده اعمال تروریستی سه سال گذشته آنها است و ما در سال چهارم جنگ جهانی علیه سوریه هستیم.

وی افزود این جنایت نشان دهنده اصرار تروریستها بر ارتکاب اعمالی است که می توانیم آن را راهبرد ریختن خون بی گناهان بنامیم.

درهمین حال در ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروههای مسلح در چند جبهه در حومه دمشق ، مرکز فرماندهی آنان در منطقه جوبر و تحرکات آنها در باغ های شمال شهر الملیحه هدف قرار گرفت و تعدادی از افرادمسلح در وادی ترما به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه همچنین حمله افراد مسلح به شهر الطیبه و عین البیضه در غرب حومه دمشق را دفع کرد.

از سوی دیگر در پی کشته شدن فرمانده گروه موسوم به ارتش اسلام، درگیری های شدیدی در شهر مسرابا در اطراف شهر دوما در غوطه دمشق، بین جبهه موسوم به جبهه اسلامی و داعش در جریان است.

یحیی سلیمان کارشناس نظامی به شبکه العالم گفت در منطقه دوما و میدعه و مسرابا و نیز بیشتر مناطقی که تحت تسلط جبهه النصره است به علت جدا شدن افراد ، اختلاف  بین گروههای مسلح وجود دارد و در خود جبهه النصره نیز شکاف وجود دارد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار روز

تاريخ : شنبه 21 تير 1393 | 15:53 | نویسنده : ع. مقدم |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب قالب وبلاگ
  • وب استاندارد
  • وب علی شش
  • وب مقاله عکس